混杂成一团的心

生活很是无聊啊!所以我勇敢地站了出来!不再被考试沉重的包袱拖累!
Okay larh Actually I told my mama that I have Elit paper tomorrow & I need refer to Sparknotes.
But she keep coming over and check on me , sigh . (原来在 这个世道想骗人也不容易呀!)
Okay anyway I'm not here to talk about Mye , nothing much about it anyway, 顺其自然 .

好的那么今天枕头我要说些什么呢?


Fling - a brief Casual relationship .
Flirting is a common form of social interaction whereby one person obliquely indicates a romantic or sexual interest towards another.
I realise that despite using this two words for a million times , I don't really know th exact meaning of it, so I went to check on it .
好了,言归正传。

我现在心情不佳,烦躁不安,愤愤不平,
总之很不爽.

很讨厌这种让人有爱又恨的感觉,
心惊胆颤;永远都猜不到你下一句话会是什么。
进退两难;该豁出去了搏一搏呢,还是就此别过算了?
的确,“鸡蛋”水准如果因此考得一塌糊涂,我就连死的心也有了。
所以呢?弃权吧?但,真的好不甘心。
最可恨的是生活充满了“可是”,“如果”,“假如”等字眼,
使一切不可能的事都变得皆有可能。

+ 想象自己撞墙抓狂中+

塞翁失马,焉知祸福。
考试期间真得很忙嗯,丝毫没有一点多余的时间静静地思考这期间发生过的事。
从一个毫不起眼的小插曲,到打开彼此的话匣子。
这样一个老土到可以拍肥皂剧的故事情节,竟然活生生地在我眼前上演了,
更离谱的是,我还是故事里面的猪脚主角?!

白痴,
我是一个超级无敌大白痴,难道是读书过度烧坏了脑袋?!
嗯,一定是这样!向我这么刻苦耐劳,闻鸡起舞,卧薪尝胆,毫不懈怠的学生哪里找喽?
好啦,怎么我越写越不正经了? :O
.....
..........
无语中

哎其实本来想写很多东西的,可是由于妈妈时而冒出来骂我几句,加上现在下雨蛮适合睡觉的,
所以..那个...不是懒惰喔,我再强调一次,不是我懒惰OKAY?

Oh but one more thing that I must mention :D


IP MAN is th best movie I had watched this year ( Fyi : I only watched 2movies this year so far . )
But this is really nice . If not I won't 义无反顾地 watched it during Mye period.
( Today last day showing ler. )
Though somehow I think It's banned in many countries , first criticize against Japanese then Americans . Hahah ,
但真的是一部不容错过的电影 (:

——————————————————————————————————————————————————————————

PS. 为什么最近一直用华语呢?
一来是觉得自己华文的表达能力较好吧,(其实是英文太差了)
二来看到包子(鱼圆) 说有看偶地华文帖子,(有沾沾自喜的成分)

Comments

Popular Posts