back..jz now maple halfway
my laobu com back..-.-
n den tio scold by her till damn shOng..
n den im damn bored while listen to her scolding mi..
so start to think of them..
n den start to crap in my nOtebook..x)
now crap out in blog since i gt nothing to do..
dedicate to her-s


有时候。我想静静地。。
放下所有事情,停止一切。
回到过去,在没有她和他的世界里。
享受着简单的幸福。。
像以前一样。。
在草地上,闭上双眼,让春风亲吻着我们。
在月光下,望着繁星,静静地感受夏夜的宁静。
在秋风里,无忧无虑,手拉着手随落叶翩翩起舞。
在寒冬里,和你一起望着满天的雪花飘落。
那些曾经,都是我美好的回忆。。
她,教会我成长。她,教会我爱。。
我的内心好像突然刮起一阵风。
那些地上的纸片,枯草,就统统被风吹起来,
刮到了天上,再也没有落下来。。
就像一些人一样,走了,再也不会回来了。。。

lols.as if they will see liddat luhh...-__-
nvm.crap for fun..den a few days
reading de RAWKS book..
saw 1 setence veri long veri sadd...
use yi kOu qii read nrly no oxygen ler..
树叶黄了就要掉了被风吹了找不到了太阳累了就要睡了
留下月亮等着天亮冬天来了觉得凉了水不流了你也走了
音乐停了让我哭了心已丢了还会痛吗?
lols.long lo..tis ppl hu cr8 tis can be more crappy than mi sehh..
must go learn frOm him/her lo...
x)
2day im tired..reali tired.sick n tired of it.
histOry is repeating again..
im reali reali tired...

Comments

Popular Posts